Niniejsza polityka prywatności (dalej: „Polityka prywatności”) dotyczy zasad przetwarzania danych osobowych przez serwis internetowy Trust Investment Projekt 15 Sp. z o.o., dostępny pod adresem: https://trustfinances.pl, dalej: „Serwis”.

Polityka prywatności została sporządzona w zgodzie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej: „RODO”.

Na potrzeby Polityki prywatności, określenie „Użytkownik” oznacza osobę fizyczną odwiedzającą Serwis lub korzystającą z funkcjonalności Serwisu we własnym imieniu lub jako reprezentant osoby prawnej.

Przed rozpoczęciem korzystania z Serwisu każdy Użytkownik zobowiązany jest zapoznać się z niniejszą Polityką prywatności, zaakceptować jej zapisy oraz przestrzegać jej postanowień.

ADMINISTRATOR

Administratorem danych osobowych jest spółka Trust Investment Projekt 15 spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kielcach przy ul. Robotniczej nr 1, 25-662 Kielce, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Kielcach, X Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000624478, NIP: 9592052678, REGON: 0000976293, zwana dalej: „Spółką”, „Trust” lub „Administratorem”.

Administrator nie wyznaczył Inspektora Danych Osobowych.

Kontakt z Administratorem możliwy jest poprzez przesłanie wiadomości mailowej na adres: office@trustfinances.pl bądź w formie pisemnej na adres jego siedziby tj. ul. Robotnicza 1, 25-662 Kielce.

DANE ZBIERANE PRZEZ ADMINISTRATORA

  1. W związku z korzystaniem z Serwisu, Administrator może zbierać następujące dane osobowe:
    1. imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu – wprowadzone w celu założenia konta w Serwisie oraz skorzystania z opcji kontaktu na skutek wypełnienia formularza kontaktowego;
    2. imię i nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, PESEL, numer NIP, numer REGON, numer dowodu osobistego, adres zamieszkania, adres korespondencyjny, numer rachunku bankowego, bank prowadzący rachunek, właściwy urząd skarbowy – wprowadzone przez osobę fizyczną w celu uzupełnienia profilu konta Użytkownika w Serwisie oraz zawarcia za pośrednictwem Serwisu umowy inwestycyjnej pożyczka pomiędzy Administratorem i Użytkownikiem, w oparciu o którą Użytkownik udziela pożyczki Administratorowi.
    3. nazwa firmy, forma prawna, adres e-mail, numer telefonu, numer KRS, numer NIP, numer REGON, adres siedziby, adres korespondencyjny, numer rachunku bankowego, bank prowadzący rachunek, właściwy urząd skarbowy – wprowadzone przez osobę prawną w celu uzupełnienia profilu konta Użytkownika w Serwisie oraz zawarcia za pośrednictwem Serwisu umowy inwestycyjnej pożyczka pomiędzy Administratorem i Użytkownikiem, w oparciu o którą Użytkownik udziela pożyczki Administratorowi.
  2. Podanie danych, o których mowa powyżej jest dobrowolne, jednakże:
    1. podanie danych wskazanych w punkcie I. 1) powyżej jest konieczne w celu założenia konta w Serwisie oraz w celu skorzystania z opcji kontaktu na skutek wypełnienia formularza kontaktowego.
    2. podanie danych wskazanych w punkcie I. 2) i 3) powyżej jest konieczne w celu zawarcia umowy inwestycyjnej pożyczka, na podstawie której Użytkownik udziela pożyczki Administratorowi.

CELE I PODSTAWA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe przetwarzane są w następujących celach:

  1. Założenie oraz utrzymanie konta w Serwisie – na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) RODO w celu wykonania umowy.
  2. Obsługa złożonego przez Użytkownika zapytania poprzez wypełnienie formularza kontaktowego - na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) RODO w celu wykonania umowy.
  3. Przechowywanie danych w profilu Użytkownika - na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) RODO w celu wykonania umowy.
  4. Obsługa zawarcia umowy inwestycyjnej pożyczki - na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) RODO w celu wykonania umowy oraz na podstawie art. 6 ust. 1 pkt f) RODO w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora.
  5. Ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń - na podstawie art. 6 ust. 1 pkt f) RODO w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora.
  6. Zapobieganie oszustwom oraz nadużyciom - na podstawie art. 6 ust. 1 pkt f) RODO w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora.
  7. Kierowanie do Użytkownika treści o charakterze handlowym i marketingowym – na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) RODO w związku z dobrowolnie wyrażoną zgodą przez Użytkownika.

OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH OSOBOWYCH

Okres przetwarzania danych przez Administratora zależy od rodzaju świadczonej usługi i celu przetwarzania. Co do zasady dane przetwarzane są przez czas świadczenia usługi lub do czasu zgłoszenia skutecznego sprzeciwu względem przetwarzania danych.

Okres przetwarzania danych może być przedłużony w przypadku, gdy przetwarzanie jest niezbędne do ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed roszczeniami (o okres przedawnienia roszczeń), a po tym czasie jedynie w przypadku i w zakresie, w jakim będą wymagać tego przepisy prawa.

W przypadku, w którym okres przechowywania danych wynika z przepisów prawa, dane będą przechowywane przez okres wskazany w takich przepisach.

Dane przetwarzane na podstawie zgody udzielonej przez Użytkownika, będą przechowywane do momentu wycofania zgody.

ODBIORCY DANYCH OSOBOWYCH

W związku z realizacją usług przez Administratora dane osobowe mogą być ujawniane zewnętrznym podmiotom, w tym w szczególności: dostawcom usług IT pozwalającym na prawidłowe korzystanie z Serwisu, podmiotom wspierającym działania marketingowe Administratora oraz dostawcom usług księgowych oraz prawniczych.

Dane osobowe mogą być przekazywane także innym podmiotom powiązanym z Trust, posiadających uprawnienia współadministratora.

Wszystkie podmioty, które przetwarzają na zlecenie Administratora dane osobowe zobowiązane są zapewnić odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu zapewnienia ich ochrony. Podmioty przetwarzające dane osobowe na zlecenie Trust mogą je przetwarzać jedynie na jego udokumentowane polecenie.

Dane osobowe przetwarzane są na terenie Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

PRZEKAZYWANIE DANYCH OSOBOWYCH POZA EUROPEJSKI OBSZAR GOSPODARCZY

Dane osobowe mogą zostać przekazane do kraju trzeciego (np. w ramach świadczonych na rzecz Administratora usług informatycznych) wtedy, gdy spełnione są warunki określone w przepisach prawa, w tym w szczególności, gdy:

  1. kraj, do którego przekazywane są dane osobowe zapewnia odpowiedni poziom ochrony zgodnie z decyzją Komisji Europejskiej;
  2. dane są przekazywane na podstawie standardowych klauzul umownych przyjętych przez Komisję Europejską;
  3. przekazanie jest niezbędne do wykonania umowy między Administratorem a Użytkownikiem;
  4. przekazanie jest niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub ochrony roszczeń.

PROFILOWANIE I PODEJMOWANIE ZAUTMATYZOWANYCH DECYZI

Dane osobowe w Serwisie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale w wyniku takiego przetwarzania nie będą zapadały żadne decyzje wywołujące skutki prawne, finansowe lub inne podobne dla Użytkownika. Takie przetwarzanie może polegać przykładowo na tworzeniu odpowiednich kategorii klientów i przedstawianiu im ofert z uwzględnieniem ich indywidualnych potrzeb.

PRAWA UŻYTKOWNIKA

Każdy Użytkownik ma prawo do:

  1. dostępu do swoich danych osobowych - w każdym czasie Użytkownik może dowiedzieć się jakie dane są przetwarzane oraz otrzymać kopię tych danych;
  2. sprostowania swoich danych osobowych – jeżeli zauważy, że jego dane są nieprawidłowe lub nastąpiła ich zmiana;
  3. usunięcia swoich danych osobowych - gdy dane nie będą już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane przez Administratora, gdy Użytkownik zgłosił sprzeciw wobec przetwarzania danych, gdy dane będą przetwarzane niezgodnie z prawem, gdy usunięcie danych jest niezbędne do wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa;
  4. ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych, gdy dane są nieprawidłowe, gdy są przetwarzane niezgodnie z prawem ale Użytkownik nie chce, by zostały usunięte, gdy wniesiony zostanie sprzeciw wobec przetwarzania - do czasu, w którym Administrator ustali czy podstawy przetwarzania przeważają nad podstawą sprzeciwu Użytkownika;
  5. przenoszenia swoich danych osobowych, gdy dane są przetwarzane w wykonaniu umowy, Użytkownikowi przysługuje prawo do przekazania ich innemu wskazanemu podmiotowi, chyba że wpływa to niekorzystnie na prawa i wolności innych;
  6. wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, gdy dane są przetwarzane na podstawie udzielonej przez Użytkownika zgody; wycofanie zgody wywołuje jednak skutki jedynie na przyszłość, tj. nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, które miało miejsce na podstawie zgody przed jej wycofaniem;
  7. wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją - gdy przetwarzanie odbywa się do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, tj. na podstawie 6 ust. 1 pkt f) RODO;
  8. wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Wycofanie zgody wywołuje skutki jedynie na przyszłość, tj. nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, które miało miejsce na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

PLIKI COOKIES

Serwis używa plików cookies. Są to niewielkie pliki tekstowe wysyłane przez serwer www i przechowywane przez oprogramowanie komputera przeglądarki. Kiedy przeglądarka ponownie połączy się ze stroną, witryna rozpoznaje rodzaj urządzenia, z którego łączy się Użytkownik. Parametry pozwalają na odczytanie informacji w nich zawartych jedynie serwerowi, który je utworzył. Cookies ułatwiają więc korzystanie z wcześniej odwiedzonych witryn. Gromadzone informacje dotyczą adresu IP, typu wykorzystywanej przeglądarki, języka, rodzaju systemu operacyjnego, dostawcy usług internetowych, informacji o czasie i dacie, lokalizacji oraz informacji przesyłanych do witryny za pośrednictwem formularza kontaktowego.

Zebrane dane służą do monitorowania i sprawdzenia, w jaki sposób Użytkownicy korzystają z witryn Administratora, aby usprawniać funkcjonowanie Serwisu, zapewniając bardziej efektywną i bezproblemową nawigację. Cookies identyfikuje Użytkownika, co pozwala na dopasowanie treści witryny, z której korzysta, do jego potrzeb. Zapamiętując jego preferencje, umożliwia odpowiednie dopasowanie skierowanych do niego reklam.

W ramach Serwisu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies:

  1. sesyjne – są to pliki tymczasowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym do czasu opuszczenia Serwisu lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej); oraz
  2. stałe – są to pliki przechowywane są w urządzeniu końcowym przez czas określony w parametrach tych plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

Użytkownik może w każdym czasie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki cookies do urządzenia końcowego. Zmian można dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej.

Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

Możliwe jest usunięcie w każdej chwili plików cookies, korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej.

Ograniczenie stosowania plików cookies może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne w Serwisie.

BEZPIECZEŃSTWO DANYCH OSOBOWYCH

Administrator na bieżąco prowadzi analizę ryzyka w celu zapewnienia, że dane osobowe przetwarzane są przez niego w sposób bezpieczny – zapewniający przede wszystkim, że dostęp do danych mają jedynie osoby upoważnione i jedynie w zakresie, w jakim jest to niezbędne ze względu na wykonywane przez nie zadania. Administrator dba o to, by wszystkie operacje na danych osobowych były rejestrowane i dokonywane jedynie przez uprawnionych pracowników i współpracowników.

Administrator podejmuje wszelkie niezbędne działania, by także jego podwykonawcy i inne podmioty współpracujące dawały gwarancję stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa w każdym przypadku, gdy przetwarzają Dane osobowe na zlecenie Administratora.